Продавець Інтернет-магазин "ЗАКУПИСЬ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4481 відгук
+380 (68) 766-43-61
+380 (93) 170-02-58
ZAKUPUS
Кошик

Гарантія та обмін, повернення

Гарантія та обмін, повернення
Термін гарантійного зобовязання становить 30 календарних днів з дати придбання товару (отримання у відділенні поштового звязку/пункті видачі) і діє у випадку якщо товар буде визнано несправним.
Покупець засвідчує, що товар є належної якості та перевірений при отриманні на працездатність та механічні пошкодження - ніяких дефектів, а також порушень в роботі товару покупцем не виявлено.
У разі якщо на придбаний товар надається гарантійне зобовязання безпосередньо виробником товару/дистрибютором, гарантійні зобовязання, право на гарантійне обслуговування та термін гарантії визначаються ними.
1. Гарантійні зобовязання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
 механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
- пошкодження, викликані недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або некоректне функціонування виробу викликано:
 збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- використання нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником;
- діями шкідливого програмного забезпечення.
2. Право на гарантійне обслуговування втрачається в наступних випадках:
- у разі якщо виріб який призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, не відповідають його прямому призначенню;
- у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу й експлуатації;
 виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- дефект викликаний зміною конструкції, схеми вироби або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
- серійних номер, що знаходиться в памяті виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
- на виробі порушені пломби або стікери, встановлені Продавцем чи Виробником;
- якщо замовник не зберіг заводське пакування та його елементи протягом усього гарантійного терміну, то йому може бути відмовлено в обміні товару, повернення і гарантійному ремонті;
- дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
 виявлені пошкодження викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
 обладнання має потертості, відколи та інші механічні пошкодження.

3. Повернення або заміна товару.

Товар можна обміняти або повернути у робочий час - з понеділка по п'ятницю (10:00 - 18:00).

Ми гарантуємо дотримання всіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 "Закон про захист прав споживача").

Перед зверненням до сервісного центру переконайтеся в тому, що:

-  товар не був у вживанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;

 - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

 - на товар збережені всі ярлики і заводське маркування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner