Гарантія та обмін, повернення
Гарантія та обмін, повернення
Термін гарантійного зобовязання становить 30 календарних днів з дати придбання товару (отримання у відділенні поштового звязку/пункті видачі) і діє у випадку якщо товар буде визнано несправним.
Покупець засвідчує, що товар є належної якості та перевірений при отриманні на працездатність та механічні пошкодження - ніяких дефектів, а також порушень в роботі товару покупцем не виявлено.
У разі якщо на придбаний товар надається гарантійне зобовязання безпосередньо виробником товару/дистрибютором, гарантійні зобовязання, право на гарантійне обслуговування та термін гарантії визначаються ними.
1. Гарантійні зобовязання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
- пошкодження, викликані недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або некоректне функціонування виробу викликано:
збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- використання нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником;
- діями шкідливого програмного забезпечення.
2. Право на гарантійне обслуговування втрачається в наступних випадках:
- у разі якщо виріб який призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, не відповідають його прямому призначенню;
- у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу й експлуатації;
виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- дефект викликаний зміною конструкції, схеми вироби або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
- серійних номер, що знаходиться в памяті виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
- на виробі порушені пломби або стікери, встановлені Продавцем чи Виробником;
- якщо замовник не зберіг заводське пакування та його елементи протягом усього гарантійного терміну, то йому може бути відмовлено в обміні товару, повернення і гарантійному ремонті;
- дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
виявлені пошкодження викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
обладнання має потертості, відколи та інші механічні пошкодження.
3. Повернення або заміна товару.
Товар можна обміняти або повернути у робочий час - з понеділка по п'ятницю (10:00 - 18:00).
Ми гарантуємо дотримання всіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 "Закон про захист прав споживача").
Перед зверненням до сервісного центру переконайтеся в тому, що:
- товар не був у вживанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- на товар збережені всі ярлики і заводське маркування.